środa, 2 lutego 2011

make up

Z małym opóźnieniem, ale tak jak mówiłam dodam post, w którym opisze kosmetyki, które używam na codzień. 

* FLUID
Fluid matująco-wygładzający.
Moim zdaniem jest świetny. Używam go już bardzo długi czas i do tej pory mnie nie zawiódł. ;) polecam!
zalety: 
-niska cena ( ok. 19zł )
-przyjemny zapach
-całkiem dobrze matuje i ukrywa niedoskonałości
wady:
-krótka trwałość :( to jedyna wada jaką zauważam
 Dostępne kolory:  NATURALNY 204, TIRAMISU 209, TOFFEE 208, BEŻOWY 207 
*GIORDANI GOLD, Mineral Loose Powder - mineralny puder pyłkowy. ( cena: ok. 70zł ) 
zalety:  
- dobrze matuje 
- można go używać do wykończenia makijażu, jak i na krem w celu wyrównania kolorytu skóry ;) 
- nie wysusza  
- bezzapachowy


* TUSZ DO RZĘS ( aktualnie posiadam 2, mój ulubiony niestety się skończy :( )
* Silicone volume mascara
Zalety:
- wydłuża
- pogrubia 
- niska cena ( ok. 19zł :) )

* Very me (oriflame)
- genialnie pogrubia 
- bardzo niska cena! ( ok. 10zł )




* RIMMEL, sexy curves mascara ( cena ok. 23zł )
* PODKRĘCA! 
* wydłuża
* pogrubia 
MÓJ ULUBIONY <3 
 * eyeliner, essence
1.




2.


Wiem, że jakoś zdjęć nie jest zadowalająca. ;) Z góry przepraszam.

Dwa lakiery, które znajdują się na zdj. należa do grupy "moich ulubionych" :)
1. miss SELENE 204
2. essence

9 komentarzy:

  1. Hej mam pytanie ;) Czy moja paczuszka juz do Ciebie doszla? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam essence <3
    a kolor wyszedł mi rudo-czerwono-brązowy xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię te z miss selene. Szybko nudzą mi się lakiery, więc małe opakowania są fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten tusz "very me" wygląda kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To Ty na tych zdjęciach w tytule blogu?

    Cudny kolor różowego lakieru;)
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten podład z LIRENE i uważam że jest świetny.

    Zapraszam na mojego bloga :-)
    http://fashioonfever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też miałam ten fluid :) Mam takie same zdanie ,co ty :)

    OdpowiedzUsuń