piątek, 11 lutego 2011

12

Dziękuję za wszystkie pomysły na prezent :) w ostateczności wybrałam:
- 360 karteczek " kocham Cię, bo... " w ślicznym pudełku, 
- antyramę ze zdjęciami z dzieciństwa, jego i moimi :)
- t-shirt z cropp`a ;) idealny na codzień 
 Efekt końcowy moim zdaniem wyszedł świetnie :) Postaram się dodać zdjęcia. 


Ostatnio mam totalnego bzika na punkcie maseczek do twarzy. 
Kupiłam " Kolagen + algi + świetlik ", Celia. 
Jest to maseczka o działaniu wygładzającym i regenerującym. :) Pomyślałam, że za taką cenę warto zaryzykować :) ( zapłaciłam około 7zł ). Nie spodziewałam się jakiegoś super efektu po tak niskiej cenie, a tu bardzo miłe zaskoczenie :). 
Zalety: zapach, konsystencja, nawilżenie, CENA, nie podrażnia, nie uczula. 
Skóra po użyciu jest naprawdę bardzo nawilżona i niesamowicie gładka! :) POLECAM.

5 komentarzy:

  1. Skoro polecasz, to spróbuje ;) Dałaś już prezenty czy jeszcze nie?. Zadowolony ;d;d Zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zestawienie: Kolagen + algi + świetlik.
    Ja na razie walczę z maseczkami z avonu i potem biorę się za kupno nowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio nakupiłam pełno maseczek i peelingów w saszetkach i teraz testuje!
    zapraszam częsciej do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę spróbowac, moje cera jest straszna :|

    OdpowiedzUsuń
  5. mi na dzień dzisiejszy skończyły sie wszystkie maseczki i muszę sobie jakąś kupić może wypróbuję tą. ;)

    OdpowiedzUsuń