wtorek, 15 lutego 2011

15.02

Jak już mówiłam, szkoła mi nie sprzyja, ale staram się wykorzystać każdy wolny moment na coś pożytecznego. :)
Dzisiaj kupiłam w końcu olejek rycynowy. Przeczytałam wiele recenzji na jego temat. Będę stosować go na włosy, rzęsy, brwi i paznokcie. Mam nadzieję, że efekty będą widoczne.
Nałożyłam maseczkę na włosy ( olejek rycynowy + żółtko + cytryna ), czytałam też, że można nakładać go bezpośrednio na zniszczone koncówki. Używałyście kiedyś tego "cudeńka" ? :) Jeśli tak, to w jaki sposób go nakładacie? 


kupiłam go w aptece 2,14zł/30g

Jak spędziłyście wczorajszy dzień ? Jak dla mnie był to " dzień jak co dzień ", jednak tulipany <3 od mojego słodziaka przyniosły mi wiele radości. :)

18 komentarzy:

  1. ja nie stosowałam olejku rycynowego, ale stosowałam naftę kosmetyczną+żółtko jaja, efekty były, lecz bardzo trudno było spłukać tą naftę, włosy mi się szybciej przetłuszczały i były przyklapnięte. Może z olejkiem nie będziesz miała problemu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to może być dobre ;D chyba sama wypróbuję tej magicznej mikstury ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie slyszalam o takim olejku ale chetnie sie dowiem co i jak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie próbowałam tego :) ooo, tulipany <3 jak słodko <3
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i bardzo podoba mi się Twój nagłówek :))

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam zamiar go zacząć używać, wiec daj znać jak coś pomoże </3

    OdpowiedzUsuń
  7. uniwersalny produkt :D
    zapraszam do mnie
    http://lakergirl123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam o tym ale nie wiem jak to działa czy jest skuteczny na te włosy! Zapraszam do mnie http://xxstreetfashionxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze boję się takich specyfików, bo moje włosy bardzo szybko się przetłuszczają.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja stosuje olejek rycynowy i mi pomaga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi milo, ze sie podoba :)) przez jakis czas mialam ochote ja sprzedac, ale dosyc fajnie sie w niej czulam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. o też chciałam stosować ten olejek. mogłabyś napisać w następnej notce jakie są efekty używania go? :)

    zapraszam do mnie
    like-destiny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do mnie!
    http://xxstreetfashionxx.blogspot.com/ nev

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak Kubiś zielony- ulubiony !<33 Świetny masz blog, będę zaglądała częściej. Dodałam ! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak, efekt jest świetny! :)

    A o tym olejku niestety nie słyszałam, lecz w obecnej sytuacji chyba bardzo by mi się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim razie dodam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też używam, wcierany w skóre głowy przyspiesza wzrost włosów.

    OdpowiedzUsuń