poniedziałek, 7 lutego 2011

Pure Nature

Co myślicie na temat maseczek do twarzy z oriflame? Używałyście którejś z nich? :) Czytałam wiele recenzji na ich temat i postanowiłam sama wypróbować.

* Nawilżająca maseczka Pure Nature z organicznym ekstraktem z białej herbaty

" Zawiera ekstrakt z białej herbaty, pochodzący z ekologicznych plantacji i słynący z właściwości antyoksydacyjnych. To dlatego tak wspaniale rewitalizuje skórę. Nałóż na oczyszczoną twarz, zmyj po 10 minutach. Do wszystkich typów cery. 50  ml  " (cena 19,90)


* Oczyszczająca maseczka Pure Nature z glinką i organicznym ekstraktem z łopianu.

" Usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum. Zawiera glinkę i organiczny ekstrakt z łopianu. Do cery normalnej i tłustej. Odczekaj 10 minut, aż maseczka zaschnie, następnie zmyj.
50 ml " (cena 19,90)




Zamówiłam jedną maseczkę, drugą dostałam gratis :). Tak więc zaoszczędziłam prawie 20zł.
Dostępna jest jeszcze złuszczająca maseczka Pure Nature z organicznym ekstraktem z jaśminu.  






Macie jakieś pomysły na prezent urodzinowy dla swojego ukochanego? Myślałam nad tym cały tydzień i przyznam, że nie mam zielonego pojęcia co mogę kupić. :( Jakieś propozycje?
POZDRAWIAM.

16 komentarzy:

  1. Nie lubię Oriflame ;/
    Miałam krem po którym czułam jakby cała moja twarz zaczęła płonąć. Szczypała itp.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię oriflame bo mnie strasznie czuli ;|
    wole jakies sprawdzone marki :D
    fajny bloog:)
    zapraszam do sb ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki ;) Nie używałam. A co do prezentu to nie wiem trudno powiedzieć nie wiem co lubi. Może jakąś koszule, czy bluzke. Nie wiem co tam lubi. Może jakieś twoje, wasze zdjęcie w ramce. Nie mam pojecia, ale napewno to co mu kupisz spodoba mu się ;] ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Doby pomysł ;) Napewno bd zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za odwiedziny i komentarzyk:) Mój chłopak jest informatykiem dlatego zawsze daję mu coś związanego z zawodem, na święta otrzymał podkładkę chłodzącą do laptopa i etui na płyty, taki śmieszny pluszowy hamburger, a teraz na urodziny dałam mu pendrive, może Twojemu chłopakowi też by się spodobały takie rzeczy?:)

    Pozwolę sobie obserwować i zapraszam również do obserwowania;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie niestety nie używałam żadnej z tych maseczek. ;) A jako prezent możesz mu kupic jakiś ciuszek kosmetyk ciekawą książkę. Dodaje i liczę na to samo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie wolę avon.
    Zapraszam na rozdanie do mnie:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/02/113-100-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym kupiła chłopakowi coś zabawnego ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. No drugie są ładne, chyba kiedyś je widziałam, w sklepie, ale dawno i nie jestem pewncz czy to były te. W sumie wszystkie mi się podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat tych maseczek jeszcze nie używałam. A chłopakowi możesz kupić płytę jego ulubionego zespołu, perfumy, twoje/wasze zdjęcie, breloczek do kluczy, jakieś śmieszne bokserki, kubek z jakimś fajnym obrazkiem, albo może zabrać go na jakiś romantyczny spacer (choć przy tej pogodzie to chyba nie wypali), a może macie jakieś szczególne miejsce, które coś dla Was znaczy ? Wtedy możesz go tam zabrać i razem powspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może jakieś sexy zdjęcie w ramce? Albo Wasze wspólne zdjęcie? :)
    Ja też zawsze mam z tym problem, ale mój ukochany ma urodziny latem i wtedy po prostu organizuję jakiś wypad na kajaki lub lot szybowcem, zamiast kupować prezent...

    OdpowiedzUsuń
  12. Noo masakra, a do której kl. chodzisz jeśli można xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kupuję w oriflame wole kosmetyki z Avonu ;) a co do prezentu..to swoje zdjęcie opraw w ramkę i masz fajny prezent dla chłopaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja do 3 kl. gimnazjum. Ostatnia klasa i się zastanawiam nad wybranie technikum albo do ekonoma, handlowego albo gastronomicznego, ale jeszcze nie wiem ;( A podoba ci się na tej logistycznej?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie używam żadnych maseczek także się nie wypowiadam ;p;p Ja to bardziej choruję na punkcie włosów niż cery hehe :) Dzięki za wizytę u mnie :*

    OdpowiedzUsuń