poniedziałek, 31 stycznia 2011

ferie 2011

Od dzisiaj (już wczoraj) w moim woj. zaczęły się ferie, na które czekałam tak długoo. Tyle rzeczy dzieje się wokół.. Chwila spokoju na pewno sie przyda;). 
W sobote u nas w szkole odbyła się studniówka, na której bawiłam się świetnie! Niestety nie mam zdjęć, które nadawałyby sie " do publikacji ", ponieważ ich jakoś jest fatalna... 
Jutro postaram się dodać post na temat kosmetyków, które używam na co dzień.


+ zestaw :)

Jak zwykle przewaga koloru czarnego, który jest moim ulubionym :) Jednak obiecuje, że w najbliższym czasie dodam coś w " sympatyczniejszych " barwach.
Buziaki.

4 komentarze:

  1. Buty <3
    Zestaw całościowo fajny.
    Ja też się lenie.

    lady-flower123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te szorty z czerwoną kokardką.
    Co o nich sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  3. No balowałam, balowałam haha, ale teraz postaram się aby w następnej notce umieścić coś ciekawego ;>
    Co do Twojego postu, to komplet bardzo mi się podoba, taki na co dzień, bardzo sympatyczny :*

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń