niedziela, 6 lutego 2011

10

Z przykrością muszę powiedzieć, że został mi ostatni tydzień ferii, a ja zrobiłam się jeszcze większym leniuchem. Mam nadzieję, że ten czas wykorzystam w stu procentach :). 
Pokażę wam prezent, jaki dostałam od mojej kochanej przyjaciółki jakiś czas temu. 

* Mleczko do ciała SEPHORA ( chocolat praline )
Ma świetny zapach, który pozostaje na skórze przez baaardzo długi czas. 
Po użyciu skóra jest niesamowicie miękka i dobrze nawilżona. 
Jedyna wada: jest bardzo rzadki, czego nie lubie :)



* Kolczyki, na które " polowałam " od dłuższego czasu, a mianowicie z motywem Marilyn Monroe <3 



 

10 komentarzy:

  1. nie wyrzucam :) hehe, ciekawe kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez mam to mleczko :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. aa cudowne kolczyki, kocham Marilyn Monroe :3

    świetny blog, dzięki za komentarz, będę wpadać ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne prezenty :P zapraszam do siebie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie kolczyki
    to mleczko do ciała musi ślicznie pachnieć

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne kolczyki :)
    zapraszam do sb ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki fajne :)
    Marilyn jest boska.

    OdpowiedzUsuń
  8. no ona jest przeecudowna!
    ale i tak najbardziej kocham Audrey Hepburn :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam Marilyn Monroe i motywy rzeczy z nnią ;)

    OdpowiedzUsuń