poniedziałek, 21 lutego 2011

Korzystam z chwili wolnego czasu, a zarazem wolnego komputera. :) Za mną dość ciężki dzień, pocieszeniem jest rosyjski zaliczony na BDB i mały wypad do SH. :) Znalazłam dwa sweterki, które idealnie nadają się do szkoły. Uwielbiam takie.




Przepraszam za jakość zdjęć, ale były robione przed chwileczką, światło było niestety niekorzystne.


Małe pytanie do was :)
Mam zamiar kupić paski wybielające blend-a-med. Czy którąś z was ich używała? Co o nich myślicie?
Warte polecenia?;)
 Pozdrawiam. :)

6 komentarzy:

  1. Ja słyszałam, że biała perła jest bardzo dobrą na ząbki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używałam i na początku trochę bolało, ale efekt był. Ale na każdego inaczej działa więc wiesz ;0

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używałam i bialą perłę i paski, paski są wygodniejsze w użyciu, ale w sumie ani jedno ani drugie za bardzo nie pomogło... :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne bluzeczki! :) :*
    Zapraszam i pozdrawiam! :)
    Ja nie używałam ,ale bym chciała... ;)
    Super blog!

    OdpowiedzUsuń