wtorek, 22 lutego 2011

KONKURS!


Moje drogie. ;)
Mam dla was malutki konkurs, ale zadanie jest dla mnie całkiem ważne i na serio! 
Otóż.. w szkole mamy do wykonania pewien projekt, gdzie musimy stworzyć nazwę własnego OSIEDLA.  Wiem, może wydaje się to nieco głupie, ale cała rzecz tkwi właśnie w tym. ;) [Pomyślałam, że niektóre z was mogą mi w tym pomóc ;>.]
Chciałabym, aby osoby, które chcą zabrać udział w konkursie, podały mi jedną bądź kilka własnych pomysłów. Z czego wybiorę najlepszą propozycję ( bądź dwie ;> co zależy tylko i wyłącznie od waszej kreatywności ) !
Nazwa musi być przede wszystkim - POWAŻNA I PRZEMYŚLANA. 
( dla ułatwienia: Jak nazwałabyś osiedle na którym mieszkasz?, Jakie nazwy posiadają osiedla w Twoim mieście?, może wykorzystasz nazwisko osoby która jest Twoim autorytetem, znanej osoby historycznej... ? )

NAGRODA - NIESPODZIANKA! 

WSZYSTKIE PROPOZYCJE PROSZĘ ZAMIESZCZAĆ POD TYM POSTEM. :) (wraz ze swoim mailem)
konkurs trwa do 5.03.2011r. POWODZENIA!





___________________________________________________________
Biorę udział w rozdaniu u http://reni-ferek.blogspot.com/ 

Sama wybierasz 3 rzeczy, które Ci się podobają.
Nagrody są naprawdę rewelacyjne :) 
Zachęcam do udziału!!! ;)




23 komentarze:

  1. "Osiedle marzeń"- trochę niekreatywne, ale dzisiaj nie myślę ;/ Napisz coś jak mi wpadnie coś an myśli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowe osiedle.;] - mój e-mail aguusia@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Dangerland, Osiedle Aniołów, Skrzydeł. nom to tyle co teraz wymyśliłam ;)

    delauren@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. a wjakiej miejscowości mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Osiedle Słoneczne, Wieniawa,

    natalia1321@op.pl

    pozdr. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomyślę trochę nad tym konkursem i coś napiszę :) Tylko podeślij mi może jakieś informacje na temat miejsca, gdzie mieszkasz :)

    Co do białej perły to nie słyszałam o żadnych bólach, lecz o tym, że efekt jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny temat! Hmm. jakie są u mnie osiedla
    Osiedle Młodych. Osiedle Kwiatowa. Osiedle Hubertus czy jakoś tak;p Osiedle Grafitowe każdy tak u nas mówi jednym słowem takie slamsy wszystkie domy popisane pełno grafity. A jak bym nazwała osiedle. Osiedle Przyjaźń. A nawet Miłości. Osiedle Obrońców Pokoju. Osiedle Mozarta.
    Mogła bym wymyślać i wymyślać!
    sarcia093@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Już jutro Losowanie dla moich obserwatorów więc jeśli jesteś moim obserwatorem już jutro może wpaść do Ciebie super nagroda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmmm...chętnie pogłówkuje nad tym-ale może dla ułatwienia coś przybliżysz: jakie to miasto? ilu mieszkańców? jaki region Polski? itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nie jestem na tyle kreatywna, żeby wymyślić taką nazwę, ale życzę powodzenia :)
    ~kamila

    OdpowiedzUsuń
  11. "wichrowe wzgórze" - wg mnie nazwa jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wygranej:)
    Proszę o kontakt!:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny blog! A notki.. Cudo, fajnie się czyta :)
    Konkurs fajny, hmm.. Może, Osiedle Londyńskie, a u mnie jest niewiele.. Osiedle Młodych, Wola, a inne to od ulicy więc niezbyt ciekawe, np. Brzeska, Terebelska :)
    cruella6@o2.pl

    Zapraszam fashstyles.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Osiedle zwariowany zakątek. Szczęśliwy zakątek. Osiedle waleczne. Osiedle Radosne. Osiedle kwitnących kwiatów . Osiedle ciekawych. Osiedle pomysłowe.

    Ciekawy blog. I ładna oprawa.

    Zapraszam do siebie:)
    www.pachnieckobieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Osiedle Herbaciane / Osiedle Różane.
    Hehe, dziś fazuję na te powyższe, dlatego je podaję :)
    Dziękuję serdecznie za komentarz u mnie, pozdrawiam ciepło :) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm. Może Zaczarowane Osiedle . !

    Ps . Zapraszam na mój blog również jest konkurs : )

    OdpowiedzUsuń
  17. osiedle Mieczysława Kawalca ( osoba pochodzi z mojej wsi i została skazana na śmierć, wpisz w google, są o nim informacje )
    osiedle botaniczne
    osiedle Neptuna

    doda13@gmail.com
    missdood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hades jeżeli jest nie za fajne a jeżeli ok to Olimp
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Osiedle- Meksyk,Leśna dolina,Słoneczny stok,Zielone Wzgórze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Osiedle Harmonii ( ; DD)Tylko to mi przyszlo do glowy ; ] mam nadzieję ,że to ci jakoś pomoże. Nasunie inne pomysły,naprowadzi czy coś ; D
    Btw. Gdybyś miala chwilę czasu to zapraszam do mnie ; P

    OdpowiedzUsuń