czwartek, 3 marca 2011

04.03.

Kochane moje. :) 

Przepraszam, za tak długą nieobecność i za brak jakichkolwiek znaków życia ;) Wszystko spowodowane jest tym, że aktualnie nie mam internetu.. Będzie dopiero około soboty/niedzieli. :( Wszystkie zaległości oczywiście nadrobię. ;)
Obiecałam kilka słów na temat olejku rycynowego (KLIK) a więc stosuję go około 2 tyg i zauważyłam, że końcówki włosów faktycznie są w lepszym stanie, jednak wadą jest to, że są strasznie szorstkie, dlatego ładuje w nie jeszcze tonę odżywek. (też tak macie?)
W tym tygodniu dostałam także moje maseczki z oriflame, jak na razie sprawują się całkiem, całkiem ;) Zobaczymy co będzie dalej. 

Z powodu braku internetu jestem zmuszona do przedłużenia konkursu do poniedziałku(godz. 9:00) PRZEPRASZAM ZA UTRUDNIENIA.
I zapraszam do udziału. Pamiętajcie, wszystko zależy od waszej kreatywności. ( pomysły mają być ciekawe, przemyślane, POWAŻNE i realne ). 
Wszystkie zgłoszenia pod notką KONKURS
DZIĘKUJĘ, POZDRAWIAM;*

8 komentarzy:

  1. hm, to zastanowię się, czy go nie kupić, bo niczym nie mogę odbudować moich końcówek. Stooosowałam już masę odżywek i nic nie pomaga. ; c

    OdpowiedzUsuń
  2. no nareszcze dałas jakis znak zycia. ja na tak długi czas chyba nie miałam odłoczonego internetu ;)) Zapraszam ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. suuper blog zaprraszam do mnie.!

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie nowy post! zapraszam do mnie! http://sarrkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. no sliczna ta sukieneczka jest<3
    u mnie nowa notka:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stosowałam i faktycznie efekt był, później zapał się zmył i po efekcie nic mi nie pozostało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. problemy z dojściem do komputera znam to z kądś. ;)

    OdpowiedzUsuń