środa, 30 marca 2011

Powracam ;)

Po długiej nieobecności wracam we własnej osobie. :)
Mam nadzieję, że żadna z was nie ma mi tego za złe.
Marzec był dla mnie naprawdę ciężkim miesiącem, przez półtora tygodnia chorowałam.
Nie byłam nawet w stanie wyjść z łóżka, czułam się fatalnie.
Po powrocie do szkoły trzeba było wszystko zaliczyć, jednym słowem masakryczne zaległości.
Jednak powoli wszystko wraca do normy, co najlepsze pogoda jest idealna.
Kocham długie, wiosenne spacery z moim małym kundelkiem.
Co do konkursu, to wyszło wszystko bardzo dobrze.
Wiem, że była bardzo długa przerwa, jednak już w tym tygodniu postaram się nadrobić wszelkie zaległości związane z blogowaniem.
Mam także kilka rzeczy na sprzedaż, które niebawem tutaj dodam.
A co u was przez tyle czasu się wydarzyło?
Pozdrawiam, Buziaki.

5 komentarzy:

  1. oo tak się zastanawiałam czemu nie piszesz :D .

    OdpowiedzUsuń
  2. pisz pisz :) pogoda jest cudowna :) również uwielbiam spacerować z moim miśkiem :*

    OdpowiedzUsuń
  3. hej.! świetny blog. obserwuję i fajnie, że wracasz ; dd

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog!:)
    Jeśli znasz kogoś kto interesuje się robieniem na drutach i plastyką to proszę byś podała mu/jej mój link: www.drutyiplastyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog, tylko szkoda że dawno nie pisałaś :)
    liczę że szybko to nadrobisz, i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń